Wednesday 25 September 2013

S.E.M.A.N.G.A.T.......

Amik kat Encik GOOGLE 

Assalamualaikum..muahahaa...haku ni kan tenggelam timbul jek sejak ada bb nih..hahha. apa yg di sibukkan pon aku x tau...biasa la dh lama x da bb tecik...
5 tahun kot weh...abis kene lak rombak jadual balik kan...so harap n3 ni bleh jd permulaan utk memenaskan enjin supaya aku berblogging semule.....Insyaallah.

Sebenaqnya byk sbb yang membantutkan haku nk update blog neh. Lps bersalin aritu buka2 jek blog x leh nk eksess...hah sudah...gabra weh x tau nk buat apa. Haku ni plak "terer" sesgt psl blog kannnn....habih aku keloi rata tanya, post dlm FB la kot2 dapat solvekan masalah blog haku tu...masalahnya bila aku buka link ke blog haku tu dia log ke blog lain...haruu. Haku dh habih retiaq dh nk selamatkan blog haku..last2 ada seorang sahabat hamba Allah ni tolong buat len la blog kat haku...dia la yg tolong import post2 aku yg lama blk...haku mmg x reti wehhhhh..takat nk buat n3 ngan tukaq layout tu bleh la..Terima kasih yang tak terhingga la kat Sahabat itu...semoga Allah membalas setiap kebaikannya...

Sooo...mmg habih la ilang follower ke hapa...dh jd cam memula berblog. Nih pon br ada sowang follower..kesian kan ke hakuu..huk3.... so jd la cam blog baruuu....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...sayang weh blog haku yg lama...dh lama kot blog tuuuuu...tp apa yg terjd pasti ada hikmahnya.....aku redha (waaaaaa...ayat kan x hengat)..wakakaka. Apapepon aku bersyukur sekurangnya aku masih dapat selamatkan n3 yg lama tuuu...yg paling penting ada gambaq arwah mak dlm ni...(Al-Fatihah bt arwah mak..rindunye).

Doakanla aku akan terus rajin update blog hari2..muahahahaa...... 

No comments:

Post a Comment

Labels

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (91) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheese (1) Cheesecake (16) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (23) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (26) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (2) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Stori Mori (2) Stori Mory (1) Story mory (143) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)